Kaikki merkinnät tagattu alkoholi

Alkoholilla mies hyvännäköiseksi

Kuinka ruma mies muuttuu komeaksi urooksi naisten silmissä? Alkoholilla tietenkin.
Lontoon Roehamptonin yliopiston tutkimuksen mukaan naiset pitävät miehiä komeampina, kun alkoholia on juotu tarpeeksi. Naisten arvostelukyky sumentuu siinä missä miestenkin mutta heillä enemmän.

Kyseisessä tutkimuksessa 100 koehenkilöä arvosteli kasvoja. Kasvojen symmetrian on todettu olevan yhteydessä siihen, pidetäänkö henkilöä viehättävänä vai ei. Miehet menestyivät symmetriatestissä paremmin kuin naiset, kun koehenkilöt olivat taas selvinpäin ei ongelmia ollut.

Nyt tiedät miksi heräät joskus harakanpesän vierestä ja haluat sahata kätesi irti, jotta pääsisit karkuun. Mitä enemmän juot, sitä upeampia naisia ja/tai miehiä on tarjolla. Kun sitten viet tämän kotiisi, voit nauttia huonosta seksistä ja järkyttyä aamulla. Huonolla seksillä viittaamme siihen, että alkoholi ja seksi tuskin ovat hyvä yhdistelmä tuolla määrällä.

Alkoholi & seksi

Baari-illan jälkeen, kun fiilikset ovat katossa ja aiot viedä illan/yön aikana tapaamasi daamin tai uroksen luoksesi niin kerrataanpa parit asiat:

Liikaa alkoholia – ei erektiota tai sen saaminen kestää. Eli baarin jälkeisestä huvittelusta ei tule mitään.
Jos taas alkoholia juodaan paljon ja usein kuten opiskelijabileissä on tapana (painotus heissä, jotka juovat muita enemmän). Erektiohäiriöiden lisäksi, ennenaikainen siemensyöksy tai jopa halujen menetys. Tosin viimeisestä jo kärsivä tuskin lähtee jatkoille. Häiriöitä lisää sitten tupakan poltto – joka tosin baareista puuttuu mutta joka on monesti liitettävissä alkoholin juomiseen.
Kun sitten alkoholia juodaan ja päätetään harrastaa seksiä voi suojaus unohtua ja yöllisestä huvista koituukin reissu sukupuolitautien poliklinikalle, kun oireita ilmenee.

Jos sitten joskus olet eksynyt suhteeseen ja toinen on esimerkiksi aiemmin mainittu opiskelija, joka bilettää usein niin seuraamukset voivat olla riitelyä, uskottomuutta, taloudellista epävarmuutta ja jopa ero. Talous voi kärsiä vaikkapa, kun toinen osapuoli rahoittaa biletyksensä pikavipein.

Mutta jottei täysin puhuttaisi vaaroista niin alkoholi myös parantaa seksuaalista suorityskykyä. Rohkaisuryypyssä ei ole mitään pahaa ja joskus ihan hyvästä. Alkoholia käyttävillä miehillä oli australialaisen tutkimuksen mukaan 30 prosenttia vähemmän erektio-ongelmia kuin absolutisteilla.
Riskirajana pidetään yleisesti miehillä 24 alkoholiannosta viikossa tai yli seitsemää annosta kerralla. Naisilla vastaavat luvut ovat 16 annosta viikossa ja yli viisi kerralla.

Jos baari-iltasi on huvittava niin suosittelemme visiteeraamaan osoitteeseen Baarin mestarit. Jos nautit alkoholia baarissa ja jatkoille sait ei niin onnistuneen tapauksen kerro siitä meille. :)